Materiały budowlane po raz kolejny pod lupą badaczy.
Po raz 18 ASM realizuje Ranking Budowlana Marka Roku.
Zapraszamy do edycji 2022!
Pobierz Regulamin Rankingu | Pobierz Deklarację uczestnictwa |
![]() |
![]() |
ASM przeprowadza wśród wykonawców reprezentatywne, ogólnopolskie badanie ankietowe, które ma na celu poznanie ich opinii na temat kilkudziesięciu grup asortymentowych materiałów budowlanych. Wyniki badania zostaną ogłoszone w czerwcu br. Dzięki temu inwestorzy będą mogli zyskać miarodajne informacje z rynku i wybrać najlepsze produkty do budowy/remontów swoich nieruchomości.
Ranking Budowlana Marka Roku ze względu na badawczy charakter jest klasyfikacją niezależną od subiektywnych czynników. Wykonawcy spontanicznie (bez podania listy marek) wskażą marki używane w ciągu danego roku najczęściej oraz te, które wg nich cechują się najwyższą jakością i najlepszą relacją ceny do jakości. Wskazane przez fachowców marki uhonorowane zostają tytułami Złotej, Srebrnej i Brązowej Budowlanej Marki Roku oraz Wyróżnieniami w poszczególnych kategoriach. Marki, które od lat utrzymują wysoką pozycję na rynku i cieszą się wieloletnim uznaniem fachowców zostają uhonorowane tytułami Złotych, Srebrnych i Brązowych Championów Roku. Oprócz zwycięzców w poszczególnych segmentach produktowych wyłaniani są laureaci Budowlanej Marki Roku w klasyfikacji ogólnej – to marki cieszące się uznaniem wszystkich fachowców i wskazywane przez nich najczęściej.
Dane zebrane w trakcie badania w danym roku zostają skrupulatnie przeanalizowane i opracowane w formie raportów dla każdej grupy produktowej, dostępnych jedynie dla uczestników rankingu. Raporty Budowlana Marka Roku 2022 zaprezentują aktualną klasyfikację opartą o roczny cykl używania produktów. Opracowania te obrazują jakość współpracy producentów z wykonawcami w danym roku. Ta współpraca przekłada się na pozycję marki na rynku ponieważ aż 53% wykonawców poleca marki materiałów budowlanych nagrodzone tytułem Budowlanej Marki Roku[i] a ponad połowa Polaków z pewnością wybrałaby produkt oznaczony logo BMR[ii].
Ranking Budowlana Marka Roku jest jedynym w Polsce projektem badawczym o tak szerokim zasięgu i niezależnym charakterze opartym o autentyczne wskazania rynku.
Ranking jest cennym źródłem wiedzy dla inwestorów, którzy bardzo często kierują się w swoich decyzjach zakupowych renomą produktu wśród fachowców. Aż 78,1% Polaków mając do wyboru produkt oznaczony i nie oznaczony logo Budowlanej Marki Roku wybrałoby ten pierwszy[iii).
Zgłoszenie do końca lutego jest premiowane gwarancją zeszłorocznej ceny.
[i] Badanie CATI, I kw. 2019
[ii] Badanie omniASM, lipiec 2019
[iii] Badanie omniASM, kwiecień 2021
Patroni branżowi
![]() |
![]() Związek Polskie Okna i Drzwi |
|||
![]() |
![]() |
|||
![]() |
![]() |
Patroni medialni
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|
|
|
|
KONTAKT
Joanna Florczak-Czujwid
+48 697 134 770
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.