bmr logotyp new150         baner2021
 
       

szybkikontakt1

       
LAUREACI O RANKINGU
W obliczu wielu ograniczeń są firmy, które notują wzrosty. Należą do nich producenci materiałów budowlanych cieszący się uznaniem fachowców stosujących produkty w codziennej pracy. Jaka jest metoda firmy Schüco Polska - Laureata Brązowej Budowlanej Marki Roku 2020 w kategorii PROFILE OKIENNE PVC? O rozmowę poprosiliśmy Pana Marka Mędrka, Dyrektora Sprzedaży PVC na Europę Wschodnią.
 

Marek Medrek Schueco

 
Jakimi unikalnymi cechami na rynku wyróżnia się firma Schüco?

Przede wszystkim stawiamy na spełnianie oczekiwań użytkowników naszej stolarki okienno-drzwiowej. Wybierając nasz produkt, inwestorzy segmentu Premium dokonują świadomego wyboru. Kierują się nie tylko względami wizualnymi jak elegancki wygląd i funkcjonalne wzornictwo. Zwracają również uwagę na aspekty bezpieczeństwa, a przy stale rosnących cenach za energię elektryczną, również energooszczędność i inteligentne systemy. Nasze produkty spełniają wszystkie te wyśrubowane kryteria. Wyróżniają je innowacyjne rozwiązania, oparte na własnych technologiach, przebadanych w niezależnych jednostkach badawczych. Klient otrzymuje od nas kompletny, sprawdzony i trwały konstrukcyjnie produkt, który może dowolnie personalizować dzięki inteligentnej technice, umożliwiającej harmonijne zestawienie różnych form i wariantów kolorystycznych. Dzięki temu dom nabiera swój własny, oryginalny styl – styl jego właścicieli.

Dlaczego firmy okienne cenią sobie współpracę z Schüco?
 
W tym roku obchodzimy jubileusz 25-lecia otwarcia pierwszej siedziby firmy Schüco International Polska. Mogę śmiało stwierdzić, że jest to również jubileusz współpracy z naszymi wieloma Partnerami, którzy są z nami od samego początku. Wielu z nich przez lata partnerstwa z Schüco rozbudowało swoje siedziby i park maszynowy, znacząco zwiększyło sprzedaż. Istotnym aspektem jest dla nas budowanie partnerskich relacji z naszymi Klientami. Przez lata obserwowaliśmy jak rosną w siłę razem z nami. Strategia Schüco opiera się przede wszystkim na oferowaniu wysokiej jakości rozwiązań dla bardziej wymagającej grupy Inwestorów. Zobowiązuje nas to jednak do wspomagania naszych Partnerów poprzez dzielenie się z nimi wiedzą i know-how podczas warsztatów handlowych, szkoleń technicznych i produktowych. Dziękuję za wieloletnią i owocną współpracę!
 
Jak firma Schüco odnajduje się w obecnej sytuacji?
 
W dzisiejszych, trudnych niewątpliwie czasach, w których ogólnoświatowa gospodarka spowalnia, my nabieramy rozpędu. W roku 2020 odnotowujemy rekordowy jak dotąd wzrost sprzedaży. Zdecydowanie przekroczyliśmy zakładany plan. Kiedy nasi konkurenci skupiali się na walce cenowej, my rozwijaliśmy nasze rozwiązania dążąc do perfekcji. Tak konsekwentnie prowadzona strategia dziś procentuje. Klienci segmentu Premium tym bardziej dziś stawiają na sprawdzone produkty o wysokiej jakości, które będą im służyć długie lata. Niespodziewany kryzys zdrowotny, ale i ekonomiczny sprawił, że klienci chcą czuć się w swoich domach bezpiecznie i komfortowo. Wzrosła świadomość, że inwestycja w trwałe okna o lepszych właściwościach to racjonalna inwestycja na przyszłość.
 
 
Jakie plany rozwojowe na 2021 rok?
 
Nagroda dla marki Schüco to wyraźny sygnał, że klienci stawiają na sprawdzone parametry i wysoką jakość stolarki budowlanej. Z pewnością będziemy podążali tą ścieżką, stale rozwijając nasze systemy i wprowadzając rozwiązania do inteligentnego domu przyszłości. Bardzo nas to cieszy, że po raz kolejny znaleźliśmy się w czołówce tak prestiżowego rankingu jakim jest Budowlana Marka Roku. To ważny sygnał, że konsekwentne wdrażanie przemyślanych innowacji i dbanie o jakość owocuje umocnieniem pozycji rynkowej w kolejnych latach.
 
- Dziękujemy za rozmowę, gratulujemy skutecznej strategii marketingowej i życzymy dalszych sukcesów

 

Aktualności

Jaka jest metoda firmy Schüco Polska na budowanie sukcesu rynkowego?

W obliczu wielu ograniczeń są firmy, które notują wzrosty. Należą do nich producenci materiałów budowlanych cieszący się uznaniem fachowców stosujących produkty w codziennej pracy. Jaka jest metoda firmy Schüco Polska - Laureata Brązowej Budowlanej Marki Roku 2020 w kategorii PROFILE OKIENNE PVC? O rozmowę poprosiliśmy Pana Marka Mędrka, Dyrektora Sprzedaży PVC na Europę Wschodnią.
Więcej…

Ogłoszono wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2020

Dostępna jest już klasyfikacja najlepszych marek materiałów budowlanych!

Więcej…

Ogłoszenie wyników

Ogłoszenie wyników Rankingu Budowlana Marka Roku i Champion Roku 2020 odbędzie się 1 października o godz. 11:00 w formie online, na Facebooku ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku.

Więcej…

Nowe kategorie rankingowe

Ranking Budowlana Marka Roku rozwija się z każdą edycją

Więcej…

Ogłoszono wyniki Rankingu Budowlana Marka Roku 2019

Dostępna jest już klasyfikacja najlepszych marek materiałów budowlanych!

Więcej…

Budowlana Marka Roku - czym jest Ranking

Gala Budowlana Marka Roku 2019

Pliki cookie ułatwiają świadczenie naszych usług. Korzystając z naszych usług, zgadzasz się, że używamy plików cookie.
Ok